Post by liotashurdnansigh on Mar 15, 2022 4:05:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Magic School ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Magic School IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige poeng ▞▞▞
▞▞▞ Idle Magic School 2022 version ▞▞▞
veldig hyggelig tidsmorder. definitivt nødt til å få den betalte versjonen med mindre du ønsker å bli plaget av annonser for å komme videre
Brukte penger på å spille spillet uten annonser, og plutselig åpnes ikke spillet på telefonen min lenger. Så snart lastelinjen er ferdig, lukkes spillet. Og det begynte først å skje etter at jeg ga dem pengene mine.
det er et ganske bra tomgangsspill, pengene kommer inn ganske raskt når du ikke er der
Bare begynner å få problemer med "AD-en har ikke lastet inn ennå. Beklager...", fortsetter å vise denne feilen i flere ganger etter å ha prøvd om og om igjen. De fleste ganger må jeg velge alternativet uten bonus for å komme forbi feilen. Frustrerende!!!!! Jeg får denne feilen i nesten alt jeg prøver å påstå. Jeg er for øyeblikket i Winter Land med 2345 herlighetspoeng.
Måtte tilbakestille enheten min og mistet alt jeg hadde kjøpt annonsefri og offline-pakken og den kommer ikke opp på dette spillet. Når jeg klikker på dem står det allerede kjøpt, men de fungerer ikke 😒 😑
meh, jeg elsker det, men det er så vanskelig å få penger og som den eneste pålitelige måten å få penger på er å se annonser
Idle Magic School სიმულაცია riga
Oppdateringen har virkelig rotet noen ting til.... min inaktive klokketeller logger ikke tiden min bort lenger, selv om jeg betalte ekstra for keeperen slik at jeg kunne være "borte" i 10 timer, virker som bortkastet nå at den ikke engang holder oversikt som den skal, dette gjelder også for nedtellingen i treningsområdene også
Gjennomgang etter å ha spilt ganske mye. Opprinnelig ville ha gått til 4/5stars, men spillet sliter virkelig på deg ved tredje skole. De økte annonsefjerningen fra 10$ til 15$ og forsikret meg absolutt om at jeg aldri kommer til å kjøpe den. Og nå får du deg til å kjøpe den etter å ha sett annonser. Selv på 10$ er det ikke verdt det. Ha det gøy å drepe spillet ditt!
Oppdatering: fikset krasjproblemer. Ingen måte å sikkerhetskopiere spill som jeg kan finne i tilfelle jeg trenger å tilbakestille telefonen min, noe som hindrer meg i å si 5 stjerner Morsomt spill elsker tomgang og alt HP. spillet krasjer, hvorfor jeg bare gir det 3 stjerner. må åpne den ca 4 ganger for at den ikke skal krasje og åpne seg
ok så langt. tar litt tid å dyrke ting, men det er heller ikke et hastebasert tidsbasert spill
Konstante annonser hvis du vil bruke tid på fremdrift. Ellers fin
Bra spill, men laster ikke lenger forbi lasteskjermen. Ingen WiFi-problemer eller tilkoblingsproblemer, jeg er ikke i flymodus (sett andre lignende kommentarer i tilbakemeldinger og svar var at det var brukerfeil i hovedsak som det ikke er), vennligst fiks eller jeg avinstallerer.
Avhengig av spillet. Nyt å spille, men har en klage. Den må oppdateres raskere. Jeg har nesten fullført 4. skole og kan ikke gå videre. Pluss trenger flere bruksområder for fontenen. Jeg har fullført alle tilgjengelige, og nå legger de bare opp. Ellers er det et vanedannende spill og kan spilles i timevis.
Jeg kan ikke tro det, det fungerer ikke lenger, bare 24 timer etter installasjon, så synd for et herlig spill som dette:(( plzzz fix it🥲🥲
Jeg har sittet fast om vinteren for alltid selv om jeg er ferdig med det. Når vil sky city være tilgjengelig. Det kommer til et punkt hvor jeg bare skal avinstallere fordi det er meningsløst å beholde når jeg har fullført det.
Kjedelig ingen nye nivåer ferdig med alt du ikke får for å oppgradere skapninger bare trollmenn 😒
Ikke verdt det. Vanedannende spill, men kun 3 nivåer tilgjengelig. Jeg ble ferdig med 3 av dem for noen uker siden, men ikke noe nytt siden den gang. Tårnutfordringen er falsk, vi spiller mot bots. Fra forumene jeg leste er hver enkelt spiller først i konkurransen og godt avansert mot de andre "spillerne". Jeg er så glad jeg ikke brukte penger, men angrer på å ha sett så mange annonser.. 😩
Det er et veldig vanedannende spill jeg elsker som holder deg opptatt selv når du går tom for mynter.
Hvis du liker inaktive spill, vil du elske denne. Problemet er at det er en feil. Jeg har oppgradert ting bare for å komme tilbake senere og de er ikke lenger oppgradert, så det er ingen vits å fortsette å spille.
Spillet er bra. Selv om jeg skulle ønske det var flere typer magi og flere alternativer for å tjene mynter for enklere. Kanskje til og med et personlig hybelrom eller hjem som du kan samle gjenstander og dekorere. I tillegg kanskje gjøre mer god kamp og trening med forskjellige trollmenn og tryllestaver som kan gjøre forskjellige trollformler.
Var moro i begynnelsen, annonsene var ikke så ille, men nå har prisen for å fjerne gått opp til $15, men ingen nye områder. Ærlig talt med bare tre områder er det bortkastet penger og tid. Uten noe nytt er det på tide å finne et nytt spill, for så lenge det har vært. Det er ingenting å gjøre i spillet.
det er et bra spill det er pent bygget og generelt morsomt, selv om jeg vil si at karakterene som vises får det til å se ut som det er Harry Potter, men det er ikke annonsert som sådan, selv om alt i alt er bra, det er en fin måte å drepe litt tid på
Den tredje skolen er alt for dyr. Til det punktet at jeg ærlig talt glemmer spillet de fleste dager siden jeg bare åpner det for å få valutaen til å lukke spillet umiddelbart siden jeg ikke kan oppgradere noe. Trollmannstårnet kommer til det punktet at uansett hvor mye du spiller vil du aldri få neste etasje. Jeg er på etasje 233 som krever 277600 magisk kraft for å fullføre den, og den forrige etasjen trengte mindre enn 212000 for å fullføre den
dette spillet er supermorsomt og prisen er ikke dårlig for ingen annonser
det eneste som ville gjøre det bedre er å se mer av Harry Potter-rollebesetningen. eller kanskje ha minispill til timene slik at vi også kan oppleve dem.
Last Day on Earth: Survival Acción xmyl
Jeg liker dette spillet veldig godt fordi jeg bruker litt penger på Harry Potter, men det begynner å bli kjedelig fordi bygningene er så dyre.!
Det er morsomt i begynnelsen, men du må se tonnevis av annonser for å komme videre i spillet. Så etter at du er ferdig med alt, er det ingenting mer å gjøre. Å åpne en ny skole er som å starte på nytt fordi du ikke kan bruke dine tidligere inntekter til å bygge en ny skolegren..så det ble kjedelig... jeg avinstallerte...
Anstendig tomgang, men mange annonser eller $15 for å fjerne dem.
Spillet er morsomt. Jeg spiller det hele tiden. Det største plaget er at jeg skal tjene 100 milliarder mynter i minuttet. Forlot spillet mitt tjente ikke halvparten av inntekten.
Annonser er en del av mobilspill, men de bør ikke være det du ser mer av enn spillet. Tidlig går du tom for gull og må se 30 sekunders annonser konstant for å gjøre noe
Et av de bedre tomgangsspillene der ute. Muligheten til å betale er der, men det føles ikke tvunget som i de fleste. Har bare omtrent 2 dager i spillet, men så langt ser jeg ingen iøynefallende tvangsuttak ennå. Jeg vil si det er anstendig balansert hvis du vil spille eller betale. Rediger... det går veldig sakte 🐌
Flott spill, jeg elsker at det ikke er lønnsomt å spille, belønningene er veldig sjenerøse. 10/10
Jeg elsker dette spillet. Det er som om min magiske favorittfilm kom til live. Fortsett med det gode arbeidet utviklerne! Jeg liker å spille dette spillet veldig godt! Takk for at du lagde dette spillet! 😁